Z novimi pravili EU dopustniki bolje zaščiteni

Od 1. julija bodo potrošniki v EU pri nakupu organiziranih potovanj bolje zaščiteni. Rezervirati počitnice na spletu je preprosto, a tudi pri tem načinu gre lahko kaj narobe. Nova pravila o paketnih potovanjih so zdaj prilagojena digitalni dobi in novim načinom rezerviranja potovanj. Potniki bodo tudi deležni novih pravic in bodo dobro zaščiteni v primeru, da gredo izvajalci potovalnih storitev v stečaj.
Tudi večje pravice do preklica
Nova pravila prinašajo potrošnikom več ugodnosti: jasnejše informacije, povračilo denarja in povratek v domovino v primeru stečaja, jasnejša pravila o odgovornosti, večje pravice do preklica, nastanitev, kadar se potniki z organiziranih potovanj ne morejo vrniti pravočasno, in več pomoči potnikom – organizator turističnega paketa mora npr. potnikom v težavah pomagati zlasti z zagotavljanjem informacij o zdravstvenih storitvah in konzularni pomoči.
Nova pravila prinašajo ugodnosti tudi podjetjem
Zaradi jasnejših pravil bodo čezmejne dejavnosti lažje, posodobljene zahteve glede informacij ne temeljijo več izključno na potovalnih brošurah (pričakuje se, da bodo trgovci s tem, da jim ne bo več treba tiskati brošur, prihranili 390 milijonov evrov na leto) in zmanjšanje regulativnega bremena.
Vir: Evropska komisija