6 slovenskih turističnih projektov v boju za prestižno mednarodno nagrado

Letos je kar 6 slovenskih projektov v boju za prestižno nagrado svetovne turistične industrije International Travel & Tourism Awards (ITTA) v različnih kategorijah.
Slovenska turistična organizacija je nominirana s 4 projekti, in sicer v kategoriji Best PR Campaign s komunikacijsko kampanjo ob prvi obeležitvi Svetovnega dneva čebel v letu 2018, v kateri so povezali številne deležnike na državni in lokalni ravni ter dosegli izjemno odmevnost v svetovnih medijih ter na družbenih omrežjih.
STO letos prvič sodeluje tudi s projekti, kjer se Slovenija povezuje z drugimi državami, med finalisti so v kategorijah: Best National Tourism Board Campaign s promocijsko kampanjo “Feel Slovenia, Experience Croatia”, ki jo je STO izvedla na Kitajskem v sodelovanju s Hrvaško turistično organizacijo, Best in Adventure s promocijskimi aktivnostmi za povečanje prepoznavnosti pohodniške poti Alpe Adria Trail, ki združuje avstrijsko Koroško, Slovenijo in Furlanijo Julijsko krajino in ki jih STO izvaja v partnerstvu s Promoturismo FVG in Kärnten Werbung,tervkategoriji Best in Luxury s projektom Alpe Adria Golf, ki vključuje promocijske aktivnosti za povečanje prepoznavnosti ponudbe golf turizma v Sloveniji in na avstrijskem Koroškem.
Poleg STO še Ljubljana in Bohinj
Ljubljana se je s projektom Zelena nabavna veriga uvrstila med šest finalistk v kategoriji Best Food Destination, Bohinj pa v kategoriji Responsible tourism s projektom trajnostnega destinacijskega modela: za popolno strateško rast in delovanje usmerjeno v trajnostne in odgovorne turistične prakse, ki si prizadevajo za neposredne koristi lokalnega prebivalstva. “Te prakse temeljijo na spodbujanju lokalne ekonomije, predvsem skozi blagovno znamko Bohinjsko / From Bohinj za prizadevanja na področju umirjanja prometa in povezovanju na ravni Julijskih Alp,” pojasnjujejo na STO.
Zmagovalci bodo razglašeni 5. novembra v okviru odprtja najpomembnejše svetovne borze turizma WTM London.