Kdaj na Japonsko na ogled cvetočih češenj?

7. marca, 2019

Japonske češnje ali po japonsko ‘sakure’, so najpomembnejša znamenitost za popotnike, ki se na Japonsko odpravijo spomladi. A ujeti ravno pravi čas cvetenja, je kar velik izziv.

cvetoce-cesnje-na-japonskem-2

Na srečo je japonska meteorološka korporacija (JMC) izdala novo napoved cvetenja češenj za letošnje leto, ki bo turistom pomagala, da si to naravno znamenitost ogledajo ravno pravi čas. JMC redno posodablja svojo oceno o tem, kdaj bodo drevesa začela cveteti in kdaj bodo dosegla polno cvetenje. To ocenjujejo na podlagi lokacije, statusa rasti posamezne češnje, temperaturnih povprečij in preteklih podatkov za vsako območje.

cvetoce-cesnje-na-japonskem-3

Po zadnjih podatkih lahko polni razcvet pričakujemo malo prej kot običajno, saj so ekstremni pogoji v oktobru povzročili zgodnje cvetenje. Glavno mesto Tokio pričakuje začetek cvetenja okoli 22. marca, polni razcvet pa 29. marca. V mestu Kjoto bodo češnje začele cveteti 25. marca, polni razcvet pa lahko pričakujemo 2. aprila, v Osaki bodo češnje s cvetenjem začele 27. marca, vrhunec cvetenja pa se bo zgodil 3. aprila. Konec marca in začetek aprila je torej idealni čas za obisk Japonske in idealna priložnost za popotnike, ki želijo videti cvetenje češenj. Če pa na Japonsko potujete v maju, boste cvetenje češenj lahko ujeli le še na severu države. V mestu Sendai, na otoku Honšu, prve cvetove pričakujejo 9. aprila, vrhunec pa bo cvetenje doseglo 14. aprila. Na najsevernejši točki otoka v Aomori, se začetek cvetenja pričakuje 24. aprila in bo svoj vrh doseglo 28. aprila. Na najsevernejšem otoku Hokaido pa bo cvetenje prišlo šele 4. maja, svoj vrhunec pa bo doseglo okoli 8. maja.

cvetoce-cesnje-na-japonskem-4

(Visited 746 times, 1 visits today)
 

Center Nastavitev Zasebnosti

Obvezni piškotki

Shranijo uporabnikovo odločitev glede sprejemanja piškotkov.

gdpr[allowed_cookies], gdpr[consent_types]: beleži uporabniško odločitev glede sprejetja ali zavrnitev uporabe piškotkov. Veljavnost: 1 leto.

Socialna omrežja

Facebook vtičnik; za povečanje sodelovanja naših uporabnikov preko družbenih omrežij, analizo prodaje, segmentacijo uporabnikov in ponovno targetiranje uporabnikov

c_user, datr, fr, pl, presence, sb, wd, xs, pnl_data2, act

Analitika

Analitika nam omogoča, da merimo število uporabnikov v obliki obiskov in klikov.

advanced_ads_browser_width, advanced_ads_page_impressions, advanced_ads_pro_server_info, advanced_ads_pro_visitor_referrer
_ga: merjenje obiskanosti s storitvijo Google Analytics. Veljavnost: 2 leti. _gat: piškotek ne hrani uporabniških podatkov, uporablja se za omejevanje pogostosti zadetkov pri merjenju obiskanosti strani s storitvijo Google Analytics. Veljavnost: 10 minut. _gid: naključno ustvarjeno unikatno število se uporablja za izračun podatkov o obisku našega spletnega mesta. s storitvijo Google Analytics. Veljavnost: 24 ur.