3 najpomembnejši trendi v naravni kozmetiki

28. aprila, 2019

Čedalje več kupcev se obrača k naravni in ekološki kozmetiki, pomembno jim je, kaj nanašajo na svojo kožo in kakšen vpliv imajo ti izdelki na okolje. To kažejo tudi številke: trg naravne in ekološke kozmetike je bil v letu 2018 vreden 12,5 milijard dolarjev in do leta 2025 naj bi se podvojil.

V nadaljevanju smo za vas preverili trende v naravni in ekološki kozmetiki.

Trend št. 1: Ozaveščenost potrošnikov je čedalje večja

Ne samo, da želijo vedeti, kaj je v njihovem kozmetičnem lončku – zanima jih celoten življenjski proces proizvoda. Vedeti hočejo, koliko vode je bilo porabljene v procesu proizvodnje, koliko električne energije in koliko izpušnih plinov – torej kakšno obremenitev pomeni izdelek za okolje. »Vendarle potrošniki ne zaupajo “zelenim” trditvam, s katerimi proizvajalci pogosto oglašujejo svoje izdelke. Vsak dan smo priča zavajanju kupcev (“greenwashing”). Podjetja, katerih marketing temelji na tovrstnem zavajanju, se bodo v prihodnje težko obdržala na trgu – posebej slabo se jim piše z generacijo milenijcev. Preglednost in jasna, odprta komunikacija s potrošnikom so ključnega pomena za razvoj podjetji v vseh panogah,« pojasni Nina Medved, aromaterapevtka in ustanoviteljica Magnolije.

Trend št. 2: Lepota dobiva nove razsežnosti

Za marsikoga je kozmetika neposredno povezana z lepotičenjem in zunanjim videzom. Bolj kot zunanja lepota je za potrošnike pomemben zdrav videz, dobro počutje in harmonija telesa in duha. Sreča je v majhnih stvareh in tudi kozmetični izdelki naj bodo preprosti, minimalistični. Kdo pravi, da gubice niso lepe? Priljubljena ameriška revija Allure je iz svojega besednjaka izločila termin “anti-age” in kozmetične linije pozvala, naj naredijo prav tako. Jim bomo sledili tudi v Sloveniji?

Trend št. 3: Nove možnosti s širjenjem prodajnih kanalov

Medtem ko smo še pred časom lahko naravno kozmetiko kupili samo v trgovinah z zdravo prehrano in v drogerijah, se danes prodaja širi na lekarne, na splet, v lepotne salone in wellness centre. Pravi hit so trgovine, ki se osredotočajo na prodajo izbranih nišnih kozmetičnih linij. Našli jih boste v vseh svetovnih prestolnicah – tudi v Ljubljani.

 

Prihodnost kozmetike je namenjena naravnim in ekološkim brendom, ki so transparentni, inovativni in odgovorni, tako do potrošnikov kot do našega planeta.

 

Vir: Nina Medved, Magnolija

 

(Visited 234 times, 1 visits today)