Flagship products: inovativno slovensko-avstrijsko sodelovanje pri razvoju vodilnih regijskih produktov in turističnih doživetij

23. novembra, 2016

<![CDATA[Pet partnerjev iz avstrijske Štajerske ter štirje slovenski partnerji iz Podravja in Pomurja pričenja z izvajanjem v prihodnost usmerjenega projekta vodilnih produktov obmejnega območja.
Večji pomen valorizacije regionalnih tradicij, kulturne dediščine in naravnih virov odpira nove izzive za partnerje projekta Flagship products. Poglavitne misije, ki bodo udejanjene skozi projekt, so:

  • pridobitev novih znanj, ki temeljijo na posameznih regijsko specifičnih produktih najvišje kakovostni,
  • razvoj novih izjemnih storitev in edinstvenih počitniških doživetij,
  • pospeševanje inovativnega medsektorskega sodelovanja,
  • večja prepoznavnost čezmejnih turističnih destinacij z novimi trženjskimi pristopi in
  • medgeneracijsko ozaveščanje o pomenu trajnostne lokalne oskrbe.

Jabolka, buče in termalna voda

Razvoj ključnih vodilnih produktov (čezmejni so: jabolka, buče in termalna voda, specifični za slovensko stran so: mleko, kruh in med, za avstrijsko pa: hren, laški fižol in bezeg) v privlačne tržno produktne kombinacije, bo prispeval k povečanju turistične in kmetijske dodane vrednosti, hkrati pa tudi gospodarske, okoljske in socialne privlačnosti zelene, aktivne in nepozabne čezmejne regije doživetij.

Projektni partnerji so:
Qualifizierungsagentur Oststeiermark GmbH (vodilni partner projekta),
Zavod za inovativnost in podjetništvo,
Zavod za kulturo, turizem in šport Murska Sobota,
Razvojna agencija Slovenske Gorice d.o.o.,
Srednja šola za gostinstvo in turizem Radenci,
Tourismus-Regionalverband Oststeiermark,
Thermenland Süd- & Oststeiermark Marketing GmbH,
Regionalmanagement Südoststeiermark, Steirisches Vulkanland GmbH,
Regions Entwicklungs- und Management Oststeiermark GmbH

]]>

(Visited 78 times, 1 visits today)