Gostujoča kolumna: Otrokom ne moremo onemogočiti igranja z drugimi

17. maja, 2020
Mag. Natalija Györek, Inštitut za gozdno pedagogiko

Vračate se nazaj v šole in vrtce in verjetno bo marsikateri otrok pristal med štirimi stenami razreda in na »kip« odprtim oknom, ker jih zaradi varnosti otrok seveda ne odpirate na stežaj.

Gibanje, igra in druženje bo sploh v osnovnih šolah še bolj omejeno, kot pred epidemijo. Rezultati ne bodo lepi: zmanjšana pozornost, težave s koncentracijo, težave z uravnavanjem čustev, senzorne težave, težave pri učenju.

Eden od načinov za uspešno delo je, da se učite in igrate na prostem, kadar koli je to mogoče in kolikor je mogoče. Bivanje na prostem, kjer je svež zrak in veliko prostora je pot, ki vodi k zmanjšanemu tveganju za prenos bolezni. Čas preživet zunaj pomaga tudi pri krepitvi imunskega sistema, kar postaja prednostna naloga.

Otrokom enostavno ne moremo onemogočiti igranja z drugimi. Je nerealno in škodljivo. Šole bodo v prihodnje morale biti bolj ustvarjalne, da se bodo dovolj približale otrokovim potrebam, hkrati pa jih obvarovale. V tem času bi bilo res pametno izkoristiti edinstvene naravne dobrine, ki jih ima v Sloveniji veliko šol in vrtcev v neposredni bližini.


Več o tem, kako otrokom omogočiti učenje v naravi, na Mreža gozdnih vrtcev in šol Slovenije

(Visited 875 times, 1 visits today)