<
Kmetje se bojijo investicij

Sogovornik je še povedal, da skuša slovenskim kmetom ponuditi nove, v tujini že uveljavljene prilagojene univerzalne avtomate za prodajo najširšega izbora kmečkih pridelkov vseh sezon, a so naši ljudje, tako prodajalci kot kupci, do prodaje preko avtomatov še kar zadržani. »V tem avtomatu vidim veliko možnost za razvoj tovrstne prodaje, saj so prirejeni tako, da je možno prodajati od manjše vreče češenj, čebule ali krompirja do vseh drugih izdelkov, kot so sir, olje, mleko, jogurt in drugo. Tehnologija kmetu omogoča odličen nadzor na daljavo nad delovanjem avtomata in prodajo. Samo vprašanje časa je, kdo si bo prvi upal; res pa je, da bo trajalo nekaj časa, da se predvsem kupci navadijo na tak način nakupovanja. Tega časa pa večina kmetov zaradi borbe za preživetje ob nenehno padajočih cenah in konkurenci s tujih trgov nima. A potrošniki že spoznavajo, da je doma pridelana hrana, ki ne zori v kontejnerjih med prevozom, četudi nekoliko dražja, bolj okusna in predvsem zdrava.«
Vlado Kadunec
Članek je bil objavljen v reviji Eko dežela september16.]]>