Novoletne zaobljube za bolj zdravo in srečno življenje

28. decembra, 2019

Med novoletnimi zaobljubami se pogosto znajde zdrava prehrana, hujšanje, prenehanje s kajenjem itd., a velika večina obupa že do konec januarja. Poskusite si letos zastaviti manjše spremembe, ki vas bodo čez leto pripeljale do želenega cilja. Vsak dan naredite korak naprej in konec leta boste lahko k zapisani zaobljubi naredili kljukico.

Nekaj idej, kako vsak dan storiti nekaj dobrega za svoje zdravje:

–          V nakupovalno košarico dodajte citruse, ki bodo poskrbeli, da bo vaša koža zdrava.

–          Redno jejte zelenjavo, ne glede na to, ali želite shujšati ali le ostati zdravi.

–          Postanite lastnik sobnih rastlin, saj bo skrb zanje pomagala pomiriti živčni sistem, znižati krvni tlak in izboljšati zrak v prostoru.

–          Delajte eno stvar na enkrat, saj z večopravilnostjo niste bolj učinkoviti, le bolj pod stresom.

–          Poskrbite, da bo v vašem domu vedno dišalo, saj različne vonjave vplivajo na naše razpoloženje. Npr. sivka pomirja, vanilija pa sprošča.

–          Vsak dan hodite, še bolje, če 10 minut tečete po stopnicah, saj vam bo takpna rekreacija dvignila nivo energije bolj kot skodelica kave.

–          Redno čistite telefon, raziskave so pokazale, da je na telefonu 10-krat več bakterij kot na straniščni školjki.

–          Že danes začnite načrtovati počitnice, saj imajo osebe, ki si privoščijo dvakrat letno počitnice manjšo verjetnost za srčni infarkt.

–          Postanite prostovoljec v zavetišču za živali, v domu za ostarele ali lokalnem društvu in si polepšajte trenutke z ljudmi, ki jih osrečujejo podobne stvari kot vas.

–          Poskusite nekaj novega, mogoče je to joga za pare, ples, balinanje … karkoli, vadba bo pomagala sprostiti um.

–          Podarite stara oblačila in naredite prostor v omari za nova.

–          Vzemite si čas za kosilo tudi na delovnem mestu in ga pojejte brez, da berete časopis ali gledate v telefon, naj bo to le čas za uživanje v hrani.

 

Vir: Good Housekeeping

(Visited 47 times, 1 visits today)