6 nasvetov, kako ostati zdrav čez zimo

4. januarja, 2020

Ste med tistimi, ki ne marajo zime, ker ste pogosto bolni, vas zebe in se ne počutite najbolje? Brez skrbi, svoje počutje boste izboljšali, če boste upoštevali naslednjih šest nasvetov.

1. Uživajte več sadja in zelenjave

Jabolka, kivi, pomaranče in drugo sadje, ki je v tem času dostopno, ali pa tisto, ki ga imate v zamrzovalniku, vključite v zdrav zajtrk. K vsakemu glavnemu obroku dodajte porcijo zelenjave. Zlasti juhe so v zimskem času zelo priporočljive.

Zelenjavna juha

2. Vzemite si čas za čaj

Črni in zeleni čaj sta bogata z antioksidanti. Rezultati študij, ki so bile narejene med rednimi pivci čaja, so pokazali, da imajo ljudje, ki redno pijejo čaj bolj zdravo ožilje in manjše tveganje za srčne bolezni. Predvsem pa čaj popite v miru in naj postane vaš sprostitveni ritual.

Čaj za pomiritev

3. Kuhajte si enolončnice

Skuhajte si enolončnico z veliko (vam ljube) zelenjave. Fižol, čičerika in leča so odličen vir vlaknin, a ne pretiravajte s soljo.

4. Optimizirajte porcije na krožniku

Zima je odličen čas, da ponovno premislite o velikosti svojega obroka, zlasti pri živilih, kot so riž, testenine, kruh in krompir, ki jih velikokrat pojemo preveč. Manjša količina naštetih živil vam lahko pomaga pri obvladovanju teže in sprosti več prostora na krožniku za zelenjavo.

5. Pojdite na zimski sprehod

Mraz in veter sta pogosta izgovora za lenarjenje v zimskem času. A verjemite, da se boste po 30-minutnem sprehodu počutili pomirjeni, toplo vam bo in pripravljeni boste na nove izzive. Vsekakor so priporočljivi tudi drugi zimski športi na prostem, da se nadihate svežega zraka.

Zimski Zelenci

6. Manj sedite

Bodite aktivni po hiši in tudi v službi. Med tem ko se pogovarjate po telefonu, se lahko sprehajate po pisarni ali stanovanju. Uporabljajte stopnice namesto dvigala, do trgovine, frizerja in prijateljev se odpravite peš.

Kako sedenje vpliva na zdravje?

Vir: Heart Foundation

(Visited 136 times, 1 visits today)