Hrana za možgane: 22 živil, ki spodbujajo delovanje možganov

17. aprila, 2020

Hrana za možgane ni mit. Ohranite svoje možgane zdrave s hrano, ki spodbuja njihovo delovanje. Prehranjevanje z zdravo in uravnoteženo prehrano je dobro za vaše zdravje in počutje ter tudi za vaše možgane. Ti potrebujejo zdrave maščobe, vlaknine, beljakovine, vitamine in antioksidante, ki izboljšajo spomin in koncentracijo in celo nudijo zaščitne učinke pred možganskimi bolezni.

Jagode, borovnice in robide vsebujejo antioksidativne lastnosti, ki krepijo vaše zdravje in zdravje možganov. Obsežne študije kažejo, da jagode pripomorejo k upočasnitvi kognitivnega upada. V jagodičevju najdemo veliko flavonoidov – antioksidantov, ki lahko prestopijo krvno-možgansko pregrado in vplivajo na področja možganov, ki so povezana s funkcijo učenja in spomina. Za zdravje naših možganov pa so pomembne tudi maščobne kisline omega-3, ki jih najdemo v ribah, oreščkih …

To je hrana, ki spodbuja delovanje možganov:

  1. Jagodičevje
  2. Temna čokolada
  3. Orehi
  4. Brokoli
  5. Grozdje
  6. Jajca
  7. Bučna semena
  8. Žajbelj
  9. Mleko
  10. Kurkuma
  11. Kakav
  12. Kodrolistni ohrovt
  13. Pesa
  14. Olivno olje
  15. Kostna juha
  16. Fižol
  17. Zeleni čaj
  18. Govedina
  19. Mate
  20. Oves
  21. Leča
  22. Lanena semena

Preberite tudi: Hrana, ki zmanjšuje stres.

(Visited 407 times, 1 visits today)