Težave s potovalnimi agencijami so najpogostejši čezmejni potrošniški spori v Evropi

11. novembra, 2017

Včeraj je začela delovati nova mreža za reševanje potrošniških sporov v prometnem sektorju TRAVEL-NET. Mreža povezuje organe za alternativno reševanje sporov, ki obravnavajo potrošniške spore v potovalnem in prometnem sektorju.

Težave s potovalnimi agencijami so, kot navaja Evropska komisija, najpogostejši čezmejni potrošniški spori v Evropi, reševati pa jih je mogoče prek organov za alternativno reševanje sporov. Potrošniki se lahko v primeru spora v zvezi s spletnim nakupom nanje obrnejo prek platforme za spletno reševanje sporov. Reševanje sporov prek omenjenih organov ima koristi tako za potrošnike kot za podjetja, saj je enostavnejše, hitrejše in cenejše v primerjavi s sodnimi postopki.

hotel-1113587_640

Če turistična agencija ne izpolnjuje obljub…

Ko se odpravljamo na dopust seveda pričakujemo, da bo vse tako kot smo si zamislili. Toda med potovanjem s turistično agencijo lahko pride tudi do težav – neizpolnjenih obljub zaradi slabe organizacije, neprimernih storitev…

Agencija je vsekakor dolžna izpolniti vse, kar oglašuje ali vam predstavijo njeni predstavniki v okviru posameznega aranžmaja. Če tega ne stori, skušajte pomanjkljivosti rešiti s pomočjo predstavnika že v kraju letovanja. Če to ni mogoče in želite za neizpolnjene obljube uveljavljati odškodnino, boste morali v dveh mesecih po končanem potovanju vložiti pisno pritožbo s svojim zahtevkom.

Povrnitev stroškov se praviloma nanaša le na tisti del storitev s katerimi gost ni bil zadovoljen in običajno ne na celotno višino vplačanega zneska. Reklamacije vsaj v boljših turističnih agencijah zavrnejo le v primerih očitnega izsiljevanja in popolne krivde za težave na potovanju s strani udeleženca. V vseh primerih uveljavljanja reklamacije je priporočljivo vse dokumentirati s fotografijami dejanske situacije, ter s potrdili in računi za morebitne stroške, ki ste jih imeli zaradi nespoštovanja dogovorjenega programa s strani turistične agencije. Agencija je dolžna na vloženo reklamacijo odgovoriti v osmih dneh.

Igor Fabjan, Evropska komisija

(Visited 67 times, 1 visits today)