LOGO_LUPA_web

Svetovni dan hoje: Osnovna oblika gibanja

13. oktober, 2016

<![CDATA[Naj bo kot oblika transporta ali vadbe – hoja koristi zdravju!

  • Po priporočilih Svetovne zdravstvene organizacije naj bi odrasle osebe opravile 150 minut zmerno intenzivne telesne dejavnosti ali 75 minut visoko intenzivne telesne dejavnosti tedensko.
  • Pri zmerno intenzivni hoji dosežemo od 50 do 70 odstotkov maksimalnega srčnega utripa, in ravno taka koristi zdravju in preprečuje različne kronične nenalezljive bolezni.
  • Najbolj enostavno priporočilo, koliko hoditi, je pol ure hoje vsak dan.
  • Povprečno v življenju prehodimo skupno razdaljo kot če bi šli trikrat po ekvatorju okoli Zemlje.
  • Pri hoji naj bi v eni uri povprečen človek porabil nekje od 330 do 420 kalorij.
  • Hoja je povsem naravno gibanje, ki za mišice, kolena in gležnje ne predstavlja prevelikega napora – tudi možnost poškodb je najnižja.
  • Ko pridobimo nekaj kondicije, pojdimo za vikend hodit v hribe. Prav hoja v klanec posebej krepi mišice pa tudi kondicijo.
  • Hoja dokazano pomaga tudi proti stresu in nespečnosti.
  • Največji učinek bomo dosegli, če bomo šli na sprehod v naravo, hodili sproščeno, ob tem pa v pljuča vdihnili svež zrak.

]]>

(Visited 5 times, 1 visits today)