Prvi val globalne digitalne kampanje I FEEL SLOVENIA – Make New Memories

25. maja, 2016

Globalna digitalna
kampanja I FEEL SLOVENIA – Make New Memories, ki jo je Slovenska turistična
organizacija (STO) pripravila v tesnem sodelovanju s slovenskim turističnim
gospodarstvom, je v mesecu dni dosegla več kot 7,3 milijone ljudi po vsem
svetu. Kampanja prek različnih kanalov v tujini dviguje prepoznavnost in ugled
Slovenije kot zelene, aktivne, zdrave turistične destinacije in promovira
atraktivne turistične produkte. TV oglas Voda, narejen za ruski trg, si je na
YouTube le v tednu dni ogledalo več kot 460.000 ljudi.

Kampanja v tujini dviguje prepoznavnost in ugled Slovenije
kot zelene, aktivne, zdrave turistične destinacije. STO jo je zasnovala skozi
zgodbe o Sloveniji kot o deželi različnih doživetij na njenih različnih
destinacijah, v njih pa so izpostavljene tudi ikone slovenskega turizma
Ljubljana, Postojnska jama, Piran, Bled, Lipica. Poteka prek različnih kanalov:
na ključnih nacionalnih portalih, Googlu in Facebooku, v Ruski federaciji pa na
iskalniku Yandex in družbenem omrežju VKontakte. V nadaljevanju kampanje se bo
izvajalo še video oglaševanje na YouTubu ter oglaševanje na Twitterju in
Instagramu.

V mesecu dni so oglasi dosegli več kot 7,3 milijona ljudi in
skoraj 30 milijonov prikazov. 25.000 tujcev iz ciljnih trgov je všečkalo FB
profil STO Feel Slovenia, prek iskalnikov Google in Yandex je bilo realiziranih
več kot 50.000 klikov na izbrane ključne besede, prek mreže Google Display so
kliknili 138.000-krat na oglasna sporočila. TV oglas Voda, ki so ga predvajali
na Russia 1, si je na kanalu YouTube le v tednu dni ogledalo več kot 460.000
ljudi. Med trgi so pri učinkovitosti iskalnega oglaševanja izstopale Madžarska,
Avstrija, Luksemburg in Švica, pri oglaševanju na GDN Velika Britanija in
Beneluks, na Facebooku pa Italija.

Na italijanskih portalih in Googlu je STO zabeležila 7
milijonov prikazov, izstopajoči poizvedbi sta Ljubljana in počitnice v dvoje.
Na avstrijskih portalih in Googlu je bilo 5,5 milijona prikazov, največ
iskalnih poizvedb so ustvarili oglasi s tematiko počitnic na morju, Ljubljano,
aktivnim oddihom, počitnicami v dvoje in z otroki. Na nemških portalih in
Googlu je zabeleženih dobrih 3 milijone prikazov, med iskalnimi nizi izstopajo
Ljubljana, aktivne počitnice in počitnice v dvoje. Na portalih in Googlu za
trge Beneluksa je bilo slabe tri milijone prikazov, med poizvedbami izstopajo
Ljubljana in aktivne počitnice. Na portalih in Googlu za trg Velike Britanije
je 1,5 milijona prikazov, pri iskanju izstopajo počitnice v dvoje in trajnostni
turizem. Na družbenem omrežje VKontakte v Ruski federaciji je najbolj učinkoval
oglas za wellness.

STO je v skladu s programskimi cilji in pospešenim uvajanjem
digitalnih orodij v trženjsko-komunikacijske aktivnosti, kot prva v evropskem
prostoru, objavila tudi posebno destinacijsko stran na
TripAdvisorju, največji potovalni skupnosti na svetu:
www.slovenia.info/tripadvisor. Dosedanje izkušnje kažejo, da se obiskovalci na
tej destinacijski strani zadržujejo več kot 3 minute, kar je več kot na samem
portalu.

Več
informacij o digitalni kampanji na: www.slovenia.info/digitalnakampanja

(Visited 16 times, 1 visits today)