LOGO_LUPA_web

Gibanje poleti – kaj je preveč in kaj je premalo?

28. julij, 2017

Marsikdo si želi dopust preležati na plaži, v senci s knjigo ali v ohlajenem prostoru. A, proste poletne dni lahko ravno izkoristimo za čim več gibanja v naravi: tek, hoja, plavanje, kolesarjenje, skupinske igre, igre z žogo, sprehod s kužkom, ples …

NIJZ priporoča:

  • Gibajmo se vsaj eno uro na dan (otroci in mladostniki) oziroma vsaj pol ure na dan (odrasli).
  • Za gibanje izberimo zgodnje dopoldanske ali pozne popoldanske ure, ko vročina že popusti.
  • Izogibajmo se naporom sredi dneva, ko sonce najbolj pripeka, saj telesni napori v vročini lahko škodijo zdravju.
  • Z gibanjem izgubimo več tekočine, zato jo sproti nadomeščajmo. Če se krepko oznojimo, si privoščimo tudi izotonične napitke.
  • Pri aktivnostih oblecimo lahka oblačila, ki nas ne bodo ovirala, še posebej pazljivo pa izberimo obutev.
  • Pred vsako telesno dejavnostjo nekaj minut namenimo ogrevanju telesa, po končani telesni dejavnosti pa ne pozabimo na sproščanje in umirjanje telesa.
  • S polnim želodcem ne izvajajmo gibalnih aktivnosti – med obrokom in gibanjem naj bosta vsaj dve uri razmika.
  • Gibajmo se, ko smo spočiti in naspani, saj bomo tako zmanjšali možnost poškodb.

Vir: NIJZ

(Visited 6 times, 1 visits today)