Splošni pogoji poslovanja določajo pravice in obveznosti med upraviteljem spletne trgovine in uporabniki.

 

Registracija uporabnika

Obiskovalec se lahko registrira kot uporabnik spletišča tako, da izpolni registrski obrazec in si ustvari svoj uporabniški profil.

Z uporabo spletnega mesta obiskovalec sprejema te splošne pogoje in potrjuje, da je z njimi seznanjen in se z njimi strinja.

 

Točnost podatkov

Upravljalec ne prevzema odgovornosti za verodostojnost, točnost in ažurnost osebnih podatkov in kontaktnih podatkov, ki jih posreduje uporabnik. Uporabnik je dolžan sam poskrbeti za točnost in ažurnost vseh posredovanih podatkov.

 

Naročilo in dostava artiklov

Za izvedbo naročila je potrebno vpisati zahtevane podatke o plačniku. Uporabnik vnese svoje podatke in nadaljuje nakup. Uporabnik se strinja s splošnimi pogoji tudi v primeru, če odda svoje naročilo preko e-pošte ali preko telefona.

Naročila bodo odpremljena prek ponudnika storitev v kolikor so artikli na zalogi. Dobava naročila je nato odvisna od ponudnika poštnih storitev. Cene za dostavo po celotni Sloveniji so enake.

Naročene izdelke vam bo dostavila Pošta Slovenije. V primeru da vas ne bo doma, vam bo poštar pustili obvestilo, s katerim nato prevzamete paket na najbližji pošti.

Upravitelj spletne knjigarne si pridržuje pravico do zavrnitve oddanega naročila po lastni presoji.

 

Cene

Vse navedene cene artikov v spletni trgovini ekodezela.si so navedene v evro denarni enoti (€ ) in že vključujejo 9,5 % oz. 22 % davek na dodano vrednost. Cene veljajo do preklica.

 

Načini plačila in plačilni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine ekodezela.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04) in s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Kupec lahko odda naročilo na naslednji način:

  • pošlje zahtevek po elektronski pošti na sedež družbe narocnine@ekodezela.si
  • pokliče na sedež družbe  070 619 710
  • naročilo sam odda na spletni strani www.ekodezela.si/trgovina

Račun o opravljenem plačilu bo kupec prejel po pošti skupaj z naročenim izdelkom.

 

Vračilo artiklov:

Potrošniki imajo pri nakupu preko interneta skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (43. do 45a člen) pravico pri vračilu naročenih in prejetih artiklov. Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe in ne za nakupe za nadaljno prodajo) ima pravico, da v 8 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: narocnine@ekodezela.si), da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od nakupa, je strošek vračila blaga (gre za dogovor med kupcem in dostavljalno službo). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od nakupa. O vaši nameri nas pred vračilom artikla le obvestite preko telefona 070 619 710 ali preko e-maila: narocnine@ekodezela.si.

Nepoškodovano blago nam v enaki količini in originalni embalaži s priloženim originalnim računom, pošljite na naslov:

Eko dežela d. o. o.

Gorenjesavska cesta 13b

4000 Kranj

s pripisom “vračilo blaga”

Stroške vračila blaga krije kupec.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od nakupa. Pred opravljanjem vračila kupnine mora potrošnik predložiti tudi dokazilo, da je blago že poslal na sedež podjetja. Ne velja v primeru, da je podjetje vrnjeni paket že prejelo.

 

Kratki napotki za vračilo artiklov: 

  • Ko vračate artikle morate priložiti original račun, vaše osebne podatke in TRR za vračilo kupnine
  • Naslov za pošiljanje artiklov prodajalcu je Eko dežela d. o. o., Gorenjesavska cesta 13b, 4000 Kranj
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Pri odstopu od nakupa, kjer je bila koriščena promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le točno vplačani znesek.

 

Stvarna napaka

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja tudi iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt. Stvarno napako lahko uveljavljate v roku dveh let od nakupa, v kolikor se je na izdelku pojavila napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oziroma ta napaka ni posledica vašega dejanja.

Če na kupljenem artiklu potrošnik ugotovi stvarno napako, lahko v roku 2 mesecev od dneva, ko je napako odkril, pri čemer od dneva nakupa ne smeta miniti več kot 2 leti, pri prodajalcu uveljavlja enega izmed naslednjih zahtevkov, ki ga potrošnik izbere sam:

  • odprava napake ali
  • zamenjava blaga ali
  • vračilo plačanega zneska.

Kdaj gre za stvarno napako?

Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla? Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda (vračilo na lastne stroške) v zakonsko določenem roku. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Ugodnosti

Kuponi so naša posebna zahvala vsem naročnikom, tako obstoječim kot tudi novim, ki verjamejo v naše delo in podpirajo našo (skupno) vizijo. Namen kuponov je enostaven – vse ZA boljše življenje – prihranek na času in denarju, nagrajevanje vaše interakcije, nakupov ter vzajemno zvesto in aktivno sodelovanje.

 

Nagradne igre – nagrade

Nagrade niso prenosljive in jih ni mogoče zamenjati za gotovino. Za prejete nagrade mora uporabnik, v skladu z Zakonom o dohodnini, upravitelju spletne trgovine posredovati svojo davčno številko in kraj davčnega urada.

 

Informacije

Za morebitne dodatne informacije smo vam ves čas na voljo na narocnine@ekodezela.si ali do 16h na telefonu 070 619 710, kjer vam bomo z veseljem pomagali odgovoriti na zastavljena vprašanja, predloge in želje.

 

Varstvo osebnih podatkov

Upravitelj spletne trgovine mora spoštovati določbe Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov. Osebni podatki, pridobljeni od uporabnikov ob registraciji, bodo varovani in brez njihovega pisnega soglasja ne bodo posredovani tretjim osebam. Uporabniki s potrditvijo naročila dovoljujejo upravitelju spletne trgovine upravljanje z osebnimi podatki v poslovne in propagandne namene.

Upravitelj si pridržuje pravico do vzpostavitev poslovnega kontakta za reševanje morebitnih nejasnosti pri preverjanju podatkov ali naročila oziroma za reševanje morebitnih nesoglasij.

Upravljavec bo pri obdelavi osebnih podatkov uporabnika in pri ravnanju z njimi ravnal v skladu z zahtevami predpisov o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. l. 94/2007).

Upravljavec bo zaradi zavarovanja osebnih podatkov uporabil organizacijske, tehnične in druge ustrezne postopke in ukrepe, da se prepreči nepooblaščeno uničenje podatkov, njihova sprememba ali izguba ter nepooblaščena obdelava. Prav tako upravljavec ne odgovarja za morebitne napake, ki so posledica posredovanja napačnih podatkov ob registraciji na spletni strani portala.

 

Pravica uporabnika zahtevati prenehanje uporabe osebnih podatkov

Uporabnik lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način (npr. preko elektronske pošte) zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namene neposrednega trženja. Upravljavec bo v 15  dneh ustrezno preprečil uporabo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja.

 

Varnost nakupa prek spletne trgovine

Upravitelj spletne trgovine uporablja ustrezna tehnološka in programska orodja za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

 

Spremembe splošnih pogojev

Upravljavec si pridržuje pravico, da kadarkoli in brez predhodnega obvestila spremeni oziroma dopolni določbe splošnih pogojev za uporabnike spletnega portala.

 

Končna določila

Uporabnik ob registraciji oz. nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine ekodezela.si in da se z njimi strinja.

Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov. Kolikor medsebojnega sporazuma ni moč doseči, je pristojno sodišče v Ljubljani. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah in napisanem besedilu.

Uspešno branje, nakupovanje, listanje po revijah/knjigah ter poskakovanje Vam želi …

ekipa Eko dežele!

(Visited 41 times, 1 visits today)